Мета:
Виховувати в учнів любов і повагу до обраної професії, гордість за навчальний
заклад, прагнення до прекрасного, працелюбність. Формувати естетичні смаки, культуру
мовлення. Сприяти профорієнтаційній роботі .
Обладнання: Мультимедійний проектор, презентація професії перукар, музичний
супровід, фотовиставка « Моя професія», відео про навчальний заклад, увертюра
до опери Д. Россіні "Севільский цирульник".
Вступне слово викладача: Кожен з нас знає, наскільки важливо знайти
своє місце в житті, займатися справою, котра до душі, самоствердитися у
професійній царині. Та рідко хто замислюється, з чого дійсно розпочинається
кар'єра людини – до того ж не паперова, як от наявність диплому, а реальна - з
урахуванням всіх потреб, здібностей, схильностей, насамперед. Вибір професії -
важливий крок у житті кожної людини, і мотиви можуть бути різними. Як досягти
успіху? Як стати кращим за інших? Ці питання, напевно, щоденно задають собі
мільярди людей на планеті Земля, незалежно від свого етнічного походження та
віросповідання. Сьогодні ми поговоримо про робітничу професію «перукар», а
також про наше училище, яке понад сім десятків років випускає кваліфікованих
робітників для будівельної галузі, легкої промисловості, сфери послуг.
Виступ учня.
Історична довідка про училище.
Державний професійно - технічний навчальний
заклад «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну» нещодавно
відзначив 70-ий ювілей, - солідна дата, багаті здобутки. Зістарилися тополі, ялини маківками розчісують хмари, за партами сидять
правнуки тих, хто у 1963 році завершив
будівництво навчально - виробничого комплексу на вулиці Охтирській і з
гордістю вручив ключі учням ПТУ - 6,
саме так називався наш заклад шість десятків років тому. Змінювалися назви,
оновлювалися напрямки підготовки
кваліфікованих робітників, врешті змінювалися покоління та всупереч рокам
училище молодіє. Завітайте на подвір’я,
і вас зустрінуть стрункі молоді деревця, які тягнуться до сонця, наче натякаючи
учням про те, що у житті кожній людині треба мати орієнтир і цілеспрямовано йти
назустріч власному майбутньому.
В яких одиницях можна виміряти
пройдені сім десятків років?
Будівельники вимірюють важливими для
сумчан об’єктами : житловими будинками, школою
№ 16, Будинком культури «Хімік», готелем «Хімік», цехом №1 ВО «Хімпром»,
десятками споруд соцкультпобуту, у будівництві яких брали участь учні нашого
навчального закладу.
Кравці вимірюють освітянські роки
тисячами метрів різнобарвних тканин, які прикрасили чиєсь життя, зігріли тіла і
душі.
Перукарі – вдячними посмішками клієнтів, як вищої міри оцінки їх творчої
праці.
Педагоги – хвилинами радості і гордості
за своїх учнів, які досягли професійних вершин, відбулися у житті як
особистості.
Випускники училища – найсвітлішими
спогадами про найкращі роки своєї молодості, коли відбувалося їх становлення як
майбутніх фахівців, як громадян своєї Батьківщини. Слід зазначити, що переважна
більшість з них стали справжніми майстрами своєї справи, заслуженими працівниками,
ветеранами праці, досвідченими керівниками.
На мультимедійній дошці слайд із зображенням споруди
училища в різні періоди його існування.
Перегляд відео - ролика про училище з подальшим
коментарем.
Учні спільно визначають фактори, які вплинули на
вибір професії.
Складають Пам’ятку ”Що необхідно враховувати, обираючи професію»
Пам’ятка
1.
Суспільна
значущість професії.
2.
Матеріальний
стимул.
3.
Власні
вподобання, творчі нахили.
4.
Можливість
працевлаштування
5.
Інші
фактори
Виступ
учнів за темою «Яким буде завтра –
залежить від нас!»
Презентація проекту «Моя професія - моє майбутнє»
Творчий проект «Моя професія - моє майбутнє»
переслідує мету пропаганди робітничої професій «перукар».
Даний проект дає можливість отримати повні чіткі
відповіді на найбільш актуальні питання сьогодення, пов’язані з професією
«перукар (перукар-модельєр)»: її актуальність і затребуваність на ринку праці,
можливості молоді у самореалізації, можливості продовжити навчання за фахом у вищих навчальних закладах.
Реалізація проекту підвищує рівень мотивації
учнів до оволодіння основами професії «перукар (перукар-модельєр)», сприяє розвитку самоосвіти, пізнавальної активності, формуванню власного
світовідчуття, розвиває потребу застосовувати набуті знання під час практичної
діяльності.
На мультимедійній дошці показ слайдів проекту,
супроводжується виконанням музичного твору в стилі РЕП
(В роботі
представлені окремі епізоди проекту)
Звучить
увертюра до опери Д. Россіні "Севільский цирульник".
-
Образ якого відомого перукаря був створений
автором увертюри?
( Фігаро )
-
Аналіз музичного твору.
Заключне слово викладача: Про майбутнє необхідно
замислюватися уже сьогодні. Чітко вирішуйте, ким ви хочете стати, щоб у
подальшому житті професія приносила вам не лише заробіток, але й моральне
задоволення.
Прагнення бути кращим за інших найбільш притаманне
молодим людям. Іноді це явище ще називають "юнацьким максималізмом",
який з дорослішанням особистості розвіюється і проходить. Людина, зазвичай,
після цього задовольняється своїм
становищем і поступово починає деградувати у бажаннях рухатися до прогресу та
власного самовдосконалення. Але так трапляється не з усіма. У цілеспрямованих
людей молодечий запал переростає у чітко сформовану стратегію з досягнення
успіху, яка приносить свої плоди. Я бажаю вам реалізувати в житті, в
професійній діяльності ті знання і навички, які ви опанували в училищі.
Класний керівник групи №20 (перукар (перукар – модельєр))
Шерстюк Лідія Василівна
Немає коментарів:
Дописати коментар